Пристрій плавного пуску електродвигуна (1 - 6 кВт)
Пристрій плавного пуску (УПП) для електродвигунів, призначений для забезпечення плавного запуску та зупинки електродвигунів, знижуючи механічні навантаження на систему та покращуючи енергозбереження. У випадку електродвигунів потужністю 1 - 6 кВт УПП може бути дуже корисним для продовження терміну служби обладнання та зменшення зносу.
Моделі УПП в наявності:
- SSR-20WA-R1 (1 KW)
- SSR-40WA-R1 (1,5 KW)
- SSR-60WA-R1 (2 KW)
- SSR-80WA-R1 (3 KW)
- SSR-100WA-R1 (4 KW)
- SSR-150WA-R1 (6 KW)
Час плавного пуску регулюється в діапазоні 0-30 секунд (час плавного пуску відноситься до процесу 0 - 220 В).
Початкова напруга регулюється від 0 – 50% до номінальної напруги.
Завдяки УПП ви з легкістю можете підключати ваш насос/двигун до генератора без перевантажень!
Ось основні характеристики пристрою плавного пуску:
- Потужність: Підходить для електродвигунів від 1 до 6 кВт.
- Напруга: Зазвичай пристрої цієї серії працюють на стандартних промислових напругах (220, 380 і т.д.), але точне значення слід перевірити в документації.
- Струм: Номінальний струм пристрою - 10 А.
- Фази: Пристрій розрахований на однофазні мережі.
- Функції: Плавний пуск, плавна зупинка, захист від перевантаження та перегріву.
- Управління: Мікропроцесорне керування для точного налаштування параметрів.
Переваги використання УПП:
- Зниження пускового струму: УПП значно знижує пусковий струм, що запобігає перевантаженню електромережі.
- Механічний захист: Зменшує механічні удари та знос механічних компонентів.
- Енергозбереження: Знижує енергоспоживання під час запуску.
- Збільшення терміну служби: Продовжує термін служби електродвигуна та пов'язаного обладнання.
Підключення та налаштування.
Підключення пристрою плавного пуску вимагає дотримання електричних схем та інструкцій, наданих виробником. Зазвичай включають такі кроки:
- Підключення живлення: Підключення пристрою до джерела живлення.
- Підключення до двигуна: Підключення вихідних клем пристрою до клем електродвигуна.
- Налаштування параметрів: Налаштування часу розгону та гальмування та інших параметрів відповідно до вимог конкретного застосування.
Є два способи його використання:
- При подачі живлення на клеми А, В почнеться м'який запуск. (перемичка 1 має бути встановлена)
- Живлення на клеми А, В, постійно підключене, для управління пуском використовуйте перемикач 1.
Модуль універсальний для двигуна, незалежно від того, чи є у двигуні конденсатор чи ні.
- Модуль R1 забезпечує плавний пуск без плавної зупинки.
- Модуль R2 забезпечує плавний пуск та плавну зупинку (немає).